Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Kurai No Hakari

Pages: [1] 2 3 ... 25
or we could just name it Snafu 2

Commie are just bad
CR Used to be horrible too thou
FFF Is always one of the best ones but they delay shit
at the end of the day thou its all up to Prefferences but Commie still just blurgh

It deostn really matter who i watch Commie are just Uurgh
Horriblesubs/Crunchyroll does a decent job my only issue is i kinda wish they did the Openings and Endings too :v

FFF aint normally bad they just take ages
Commie are just commie
And Horriblesubs are just Rips from CR Anyways but lets be real here thats ok.
(Got Premium CR my self so i just watch it on CR)
I Diffently feel like that CR Subs has gotten better too recently

Always lean towards Anything other than commie
Always Only problem with FFF is if they will actually not suddenly take ages to release thou
Also Yeah Kuro is right CR probaly will get it soon or later
i think i saw that CR Delaying some of the shows this time

Latest Releases / Re: Wakabayashi 4-koma - 30
« on: February 16, 2015, 07:14:33 am »
This manga is hillarious espcially ch4 ALl of them are actually

Introductions / Re: Hola
« on: February 15, 2015, 10:56:35 pm »
both of them are on skype alot and i talk to them nearly everyday so you can always just ask if you want to speak with them again

Introductions / Re: Hola
« on: February 15, 2015, 10:27:35 pm »
You shoiuld rember CJ and Yellowflash atleast
I told them you signedup here and the onyl response i got was
CJ: ..........
Yellowflash : Lol
it was Beautifull

Introductions / Re: Hola
« on: February 15, 2015, 08:01:06 pm »
I know a bunch of people who would troll like that who knew retardo.
Secretly its clearly Akito

Latest Releases / Re: [New] Anime de Wakaru Shinryounaika - 01
« on: February 14, 2015, 03:36:16 am »
I wa slooking forward to this as a person who suffers from mental disorder my self but
Erectile Dysfunctoin are one?

Introductions / Re: Hola
« on: February 14, 2015, 02:06:55 am »
Is this really Retardo or is this some Hoax here?

Latest Releases / Re: One Piece 775
« on: January 29, 2015, 10:05:18 am »
Franky just went all oraoraoraora on us guys

Latest Releases / Re: [End] Shinigami-sama to 4-nin no Kanojo 19
« on: January 29, 2015, 06:57:20 am »
open endings best endings

Latest Releases / Re: Nagasarete Airantou 141
« on: January 26, 2015, 02:42:36 am »
>Keeps forgetting CHikage mother is a ninja
>Chikage is related to Yuki
>Also related to shinobu
>Chikage pm has the biggest familiy tree on the island
Also Shinobu still remains the most amusing girl. i mean look at thouse eyes she gets thats unique to her when she sometimes talk.
Also on a final note Dont forget that Chikage's 3 cousins are named
Kunai Shinobu And Mikoto and noone of them are acutally wanting to be ninjas :V

Latest Releases / Re: Shokugeki no Soma 102
« on: January 21, 2015, 10:28:29 pm »
Eh Soma cookign and not giving shit and iant afraid of aynthing
Also that face  in that panel. Also btw if he stripped why the f*** did he have clothes on again there lol

Pages: [1] 2 3 ... 25